SymPDA Android Blog

Android, magyarul

The RSS Aggregator - HU

2015. március 01. 16:50 - gidano

The RSS Aggregator - Chrome Extension

 

Régebben nagy Opera böngésző fan voltam; többek közt imádtam a beépített, háromhasábos RSS hírcsatorna olvasóját! Aztán hosszú évekkel ezelőtt, mikor már engem is bekebelezett magának a Firefox, RSS olvasóként még mindig az Operáért nyúltam, míg fel nem fedeztem magamnak egy kiegészítőt, amely képes volt velem elfeledtetni az előzőt - ez a NewsFox.[download url="http://newsfox.mozdev.org/"]


A Firefox mára hatalmasra nőtt és rengeteg memóriát valamint processzor erőforrást zabál. A 6. éves laptopomon (2x2GHz/4Gb RAM) ez nem mindegy. Egyre többször használom a Google Chrome böngészőjét, főleg, hogy a megszokott kiegészítők legtöbbje már erre is elérhető. De RSS hírolvasásra még mindig a NewsFox-ot használtam. Eddig...

The RSS Aggregator

 

Valamilyen megmagyarázhatatlan okból én szeretem anyanyelvemen használni a dolgokat, legyen az Android, PC vagy bármi. Ennek telepítése után is rögtön a beállításait néztem, vajon át tudom-e állítani a nyelvet magyarra? Sajnos ennek lehetősége nincs a listában:

The RSS Aggregator  

 Hoppá, de lehet nyelvet adni hozzá, nézzük (van öröm!):

The RSS Aggregator 2

Viszont a nyelvre kattintva egy .txt fájlt kaptam, benne a lefordítható kifejezésekkel, fordításra előkészítve. Aztán eltelt pár nap, lett egy kis időm és elkezdtem a fordítást. A fejlesztő ott megadott egy elérhetőséget, amire a fordításokat várja. Amikor végeztem, elküldtem számára a nyelvi fájlt, ennek 5. napja, de még választ sem kaptam.


A Chrome is csak aláírt bővítményeket telepít, csak a webáruházából, ám enged módot fejlesztők részére tesztelési céllal bővítmények kipróbálására. Ennek segítségével nyílik lehetőség ilyen és ezekhez hasonlóan a lefordított kiegészítők magyar nyelvű használatára! 

Tudni kell, hogy Chrome alá nem egyszerű bővítményt telepíteni, digitális aláírás, szignózás, fejlesztői kód, stb. kell hozzá – ráadásul ez nem is az enyém, csak honosítás!

Az alábbiakban leírom a használatát:

 

Töltsd le a zip állományt, majd simán bontsd ki oda, ahol nem lesz útban és meg is fogod találni! Kapsz egy the_rss_aggregator_v4.7_chrome_HU_gidano nevű mappát, jegyezd meg a helyét! Nyisd meg a Chrome böngészőt, katt Menü – Eszközök- Bővítmények. Pipáld be a Fejlesztői mód-ot és katt a Kicsomagolt bővítmények betöltése gombra, ott tallózd be a korábban kicsomagolt mappát, ezt kell látnod:

The RSS Aggregator 3

Ne töröld véletlenül sem a kicsomagolt mappát, hagyd ott ahol van, a Chrome innen fogja betölteni a bővítményt minden induláskor!

Kapcsold ki a Fejlesztői mód-ot és zárd be a böngészőt. Nyisd meg újra, ekkor megjelenik egy ilyen ablak:

The RSS Aggregator 4

Mondjuk azt, hogy te fejlesztő, vagy inkább tesztelő vagy, tehát a Mégse a helyes válasz! Így mindig használhatod a honosított bővítményt. Ha a Kikapcsolást választanád, eltűnne ez a bővítmény. Ám bármikor ismét elővarázsolhatod a fentebb leírt lépések megismétlésével!


 Amikor elindítod a bővítményt, már látod a nyelvek listájában a Magyart-!

The RSS Aggregator 5

 Ugye ehhez olvasható hírcsatornák is kellenek?! Emlékszel még a Flym nevű androidos rss olvasó bejegyzésre? Ott megleptelek egy előre elkészített .opml állománnyal, csak be kell importálnod az alkalmazásba!

LINK

The RSS Aggregator 6

Legyen ez a házi feladat mára! 

Remélem, segítettem!?

UI. a Chrome kiegészítői tökéletesen használhatók az új Vivaldi böngészőben!


the_rss_aggregator_v4.7_chrome_HU_gidano.zip

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sympda.blog.hu/api/trackback/id/tr488641624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása