SymPDA Android Blog

Android, magyarul

SymPDA Blog App

2022. július 30. 11:00 - gidano

A SymPDA Android Blog mobilos használatát könnyítve

sympda_app_ikon.png

Frissítés: v1.5

   A SymPDA Android Blog saját alkalmazása!

SymPDA Blog App

 

  • használható a bejegyzések és a hozzászólások RSS csatornáinak gyors böngészésére
  • megtekinthető vele alkalmazáson belül a SymPDA Android Blog mobilos tartalma
  • eléred közvetlen letöltésre az oldalon megjelent honosításokat egy helyen
  • a SymPDA támogatói oldalát
  • az Android System WebView helyett az aktuálisan alapértelmezett webböngészőben nyílik meg a webes tartalom, könnyebb lesz a letöltések direkt elérése
  • a menü Megjelenés gombjával válthatsz sötét-világos mód között. Mgjegyzem, ez nálam csak világos rendszermód mellett működött, sötét rendszermódban nem... :(
  • hozzáadva a mostanában használt Mega.nz tárhely elérhetősége direkt letöltési lehetőséggel az app felhasználói számára

Pár fotó...

sympda_android_blog_v1_5.jpg

...és egy bemutató videó az alkalmazásról:

 

 A videó alatt hallható zene: Scott Holmes Music - Amber Glow

A friss, v1.5 alkalmazásban sokkal gördülékenyebbé vált az alkalmazások mobilos letölthetősége, megvalósult egy másik, apk tárolásra használt tárhely, a Mega.nz közvetlen elérése
Tapasztaltam én is, hogy korábban az alkalmazáson belüli letöltések nem működtek a kívánalmak szerint, csak nem tudtam, mi okozza ezt.
 
Úgy tűnik, az Android System WebView volt a ludas ebben...
Ez tulajdonképpen rendszerszinten felel minden webes tartalom mobilos megjelenítéséért, attól függetlenül, hogy melyik böngészőt használja éppen alapértelmezettként valaki a készülékén.

Viszont több gondom is akadt vele, az egyik, hogy nem kezelte megfelelően a Google Drive direktlinkjeit. Elindult a letöltés, aztán valahol útközben leállt, stagnált egy bizonyos adatmennyiség letöltése után.
 
Ebben a verzióban a letöltésekért már nem ez felel, az alkalmazás az aktuálisan alapértelmezettként beállított telefonos böngészőt használja a webes tartalmak és a letöltések kezelésére.
Magam a Chrome, Firefox, Edge böngészőkkel próbáltam, mindegyikkel működik a direktlinkek használata.
 
Azok számára, akik alternatív böngészőket használnak, elsősorban a letöltések kezelésének próbáját javaslom. Kellemetlen tapasztalatokat követően javaslom a fent említett böngészőkben a blog megnyitását és az onnan letöltést.
 
Remélem sokak számára vált megoldottá ezáltal a letöltések kezelése!

 

I-love-Sympda_250x75


 

SymPDA.Android.Blog.v1.5-HU.gidano.apk (15.8 MB)

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sympda.blog.hu/api/trackback/id/tr248642094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Varga Lazy 2021.06.15. 21:16:24

Szia Gidano

Szeretném figyelmedbe ajánlani hogy tudod a nyomonkövetőket azonosiítani.

data.hu/get/12948567/Aurora_Services_1.1.1.apk
data.hu/get/12948568/Aurora_Store_4.0.5.apk

Az áruházat telepíted, amikor megvan a keresőbe beírod a program nevét.
Görggetsz lefele egy kicsit, és meglátod kiírva a nyomonkövetőket. Ha kevés van akkor sárga szinnel ha sok akkor pirossal van írva.
Ráböksz az adatvédelem mellett a jobra nyílra, és gyanítom megdöbbensz te is mint én.
A google a saját programjaiba keveset tesz, külsös appokba rengeteget. Ajánlom figyelmedbe a WPS office-t abban láttam a legtöbbet.
A google és a facebook összedolgozik, rengeteg appban facebook nyomonkövető van.
Én nem használom a TikTok-ot, de kiváncsi voltam és megnéztem. Ajánlom figyelmedbe.
Szerencsés vagyok csak kb 9-10 alkalmazást kellett törölnöm, a többség nem továbbít semmit, ellenőriztem mindet. Lehet hogy nem mindenkit érdekelnek a privát adatai, engem igen. Azért tartom felháborítónak, mert nem használok semmi facebook alkalmazást és mégis adatot tudott eddig gyűjteni rólam.
Véletlenül vettem észre tegnap.
Sajnos ide nem tudok képernyőfotót küldeni ezekről a dolgokról.

További szép estét
Varga Laci
Básel
Svájc

Varga Lazy 2021.06.15. 21:32:16

Még annyit hogy egy rakás politikust értesítettem, biden, putyin, merkel, boris johnsson, de sokat nem várok tőlük mert szerintem szimplán csak megzsarolják a big tech cégeket.
Viszont elküldtem a Guardian-nak is, mert az ő appjukban is nyomonkövetők vannak. Talán ők belenyulnak.

Szép estét

Varga Laci
Basel
Svájc

gidano · http://sympda.blog.hu 2021.06.16. 07:10:24

@Varga Lazy: Köszönöm a leírtakat, kiegészíteném valamivel.

Az Aurora projekt fejlesztőihez fűződik egy Warden nevű alkalmazás, amivel az Aurora Áruház használata nélkül, a saját eszközön lévő alkalmazások ellenőrhetők a nyomonkövetések és naplózások tekintetében. Komoly beavatkozásra csak csak rootolt eszközön használható (alkalmazás-összetevők külön-külön letiltása, stb.), de az említett információk helyi eléréséhez a telefonon tökéletes.

Korábban már le is fordítottam, de publikálásra még nem került, mert szeretném még átbogarászni a nyelvi fájlokat.

Az eredeti alkalmazást a GitLab oldalán érheted el, itt:
gitlab.com/AuroraOSS/AppWarden

Amit még leírtál, szélmalomharcnak tűnik, nem lesz foganatja sehol sem. A nagy cégek - akár nyilvánosan, akár nem - együttműködnek az adatok cserélése tekintetében, ebben biztos vagyok.
süti beállítások módosítása