SymPDA Android Blog

Android, magyarul

ZenUI ASUS Launcher - HU

2016. június 30. 19:00 - gidano

 

asus_launcher_ikon

A letöltés elérhető a Play-en, magyar nyelvű és NEM az én fordításom. Mostantól szabadon tölthető!

 Megjelentetésének apropóját az adja, hogy a Play-ről csak ASUS eszközzel bejelentkezve tudod letölteni, ez viszont elvileg megy mindenen. 


ZenUI ASUS Launcher - HU

Bár - ahogy tudom - a Play mégsem engedi minden készülékre letölteni, alább a segítség...

i_love_sympda_250x75.png 

Így, ha valamiért mégsem menne a Google Play letöltés, az alábbi link gazdája a már említett APKPure oldal:


LETÖLTÉS ITT

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sympda.blog.hu/api/trackback/id/tr478642052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Osman 2015.05.09. 11:35:12

Régóta keresem ezt az alkalmazást ilyen formában,már mint ,hogy induljon a Sony készülékemen is ezért nagyon hálás vagyok a fordíto(k)nak !

gidano 2015.05.09. 11:38:51

Mint írtam, NEM az én munkám! Örülök, hogy segítségedre voltam, bár az én érdemem kimerül a publikálásban. :)

M.Gábor 2015.08.01. 10:28:41

Nos,kérdésem! Hogyan,honnan lehet/ne/ letölteni a Honositott"Asus launchert,/ Mert az eredetit sem engedi a PLAY-rol más tipusra letölteni,Innét eröl a Honlaprol mért nem lehet letölteni,azt amelyik érdekelné a jövöbeli felhasználot?

gidano 2015.08.01. 10:55:58

Nos, válaszom!Pont ezért lehet innen letölteni! Jópár letöltést megért már, láthatod. Próbálj más böngészőt...
süti beállítások módosítása