SymPDA Android Blog

Android, magyarul

AMFace Maker - HU

2017. november 04. 08:00 - gidano

Amazfit Pace órád számlap készítő alkalmazása

huami_watchface_ikon.png

Amazfit Watch ill. Pace órák számlapjaihoz készült szerkesztő alkalmazás

AMFace Maker - HU

Ne kérdezzétek hol találtam, nem emlékszem. Már felleltem, ebben a kínai nyelvű Huami topikban találtam rá. Amit tudtam lefordítottam benne, de maradtak vegyes kínai-angol kifejezések, melyeket nem találok, sorry...

huami_watchface-hu-post.png

Mindazonáltal, leírhatná aki tudja, miként lehet vele elkészíteni egy egyéni óralapot, nekem nem sikerült. Gondoltam rá, hogy a honosítás során sérült a kínai eredeti, de azzal sem ment. Az elemek hozzáadása működik, ám a pozíciók megváltoztatása nálam nem.

Az x és y, valamint a szélesség és magasság adatokat módosítva Enterrel ugrik a megadott értékre a kiválasztott adat widget!

Használata: zip letöltése, a tartalmazott mappa kicsomagolása tetszőleges helyre, próba... :D


AMFace Maker-HU_gidano.zip (155.2 kB)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sympda.blog.hu/api/trackback/id/tr3313161882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása