SymPDA Android Blog

Android, magyarul

Renault Radio Calculator - HU

2019. augusztus 04. 12:45 - gidano

Ha elveszítetted a rádiód kódját...

renault_radio_code_ikon.png

 Frissítés! v6.0

Az alkalmazás az elveszett Renault gyári rádió kódok kiderítéséhez nyújt segítséget

Renault Radio Calculator - HU

Ha elveszett a rádió gyári kódja és a készülék hátulján még olvashatók a gyártó számkódjai, az alkalmazás segítségével elhagyható a rádió bekapcsolása után megjelenő CODE felirat okozta fejvakarás... :)

renault_radio_code_calculator_v5_2_post.jpg

Kis segítség: újabb típusú készülékeknél az 1 és 6 gombok egyidejű megnyomására előhívható a gyári pre-kód, amit már használhatsz ebben az alkalmazásban a rádió kivétele nélkül!

GP link


Renault.Radio.Calculator.v6.0-HU.gidano.apk (3.0 MB)

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sympda.blog.hu/api/trackback/id/tr5010409118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pansoft 2018.08.17. 11:28:04

Már 2 éve használom! Így hogy magyar, még jobb!

gidano · http://sympda.blog.hu 2018.08.17. 14:48:17

@pansoft: Köszönöm! Itt a SymPDA-n már két éve is magyar volt a korábbi verzió! :D

pansoft 2018.08.17. 14:53:29

@gidano: Az lehet, de én nem innen töltöttem le!
Én egy francia oldalról vadásztam le, mert akkor nagy szükség volt rá! :) ;)

Fischeva 2019.05.15. 12:38:35

Üdv!
Segítséget kérnék !
most akadtam rá erre az oldalra ,a renault gk-nak akkumlátor csere miatt a rádió codot kér amit sajnos nem tudok .tudtok nekem segíteni .Nagyon Köszi!!

gidano · http://sympda.blog.hu 2019.05.15. 12:49:06

@Fischeva: Szia. Töltsd le és telepítsd Android rendszerű telefonra a programot. Ezen belül van egy segítség a rádió kivételéhez és a kód beírásához is!
A rádió oldalán találsz egy vonalkódot, amit az appon belül be tudsz szkennelni és megkapod a kódot.
Újabb autóknál nem kell fizikailag kivenni a rádiót, az 1 és 6 gomb együttes megnyomására kijelzi az előkódot, amit beírva az alkalmazásba szintén megkapod a szükséges kódot.
Egyébként a bejegyzésben található fotókon is ott az információ!
Remélem segítettem?!

Fischeva 2019.05.15. 13:47:44

Szia!

Köszi a választ ,de nem boldogulok az alábbi kódjaim vannak.
Az alkalmazást letöltöttem de nem tudom skennelni nem fogadja el a kódókat.
kiprobáltam az imént az 1-6 gombnyomást egyszerre de nem reagált rá.
át tudom küldeni a fotót neked e-malben?

gidano · http://sympda.blog.hu 2019.05.15. 15:34:31

@Fischeva: Igen, küldd. Jobb oldalt a "Pár fontos gondolat"nál megtalálod az oldal email címét.
süti beállítások módosítása