SymPDA Android Blog

Android, magyarul

PDF Document Scanner - HU

2014. június 04. 21:13 - gidano

pdf_doc_scan_ikonEz az app arra való, hogy kisegítsen, ha hirtelen el kellene küldened egy bármilyen dokumentumot pdf formátumban, de nem vagy közelében egy szkennernek.


PDF Document Scanner - HU

 

Pont így jártam amikor ennek a tárhelynek a papírjait rendeztem és produkálnom kellett egy minősíthető pdf állományt a telefonommal lefényképezett szerződésből...

PDF Document Scanner - HU

Sajnos ebben is a hiányos nyelvi fájlon kívül, úgy kell összevadászni az elrejtett kifejezéseket, remélem mindent megtaláltam, ami ahhoz kell, hogy mobilon készíthess használható minőségű PDF állományt. A nyelvi fájl jó része már le lett fordítva a forrásban, gondolom a többi kifejezés megtalálásánál elakadt már más is - no ezt próbáltam befejezni én!

GP link


PDF Document Scanner v2.0.6-HU_gidano.apk (9.4 MB)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sympda.blog.hu/api/trackback/id/tr918641332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása