SymPDA Android Blog

Android, magyarul

Grumpy Weather - HU

2015. március 05. 10:00 - gidano

grumpy_weather_ikon"Bár nem működik 100 százalékosan megbízhatóan és pontosan," (mert melyik igen? - gidano) "az ötletért mindenképp jár a plusz pont. A Grumpy Weather vicces és érdekes köntösben, a Grumpy Cat néven elhíresült morcos macska stílusában értesít minket az időjárás-adatokról." / forrás: pcworld.hu / - szerintem meg eléggé parlagi, de kinek a pap, kinek a paplan. Mindemellett egy darabig tényleg viccesnek is hívhatnánk..., de aztán meg már annyira nem is.


Átkozottul nehéz fordítani, de elkezdtem...

Az adja a nehézségét, hogy a képernyőn megjelenő szöveges feliratok KÉPEK! Van belőle - várjál csak, megnézem - pontosan 83db!

Grumpy Weather

Nem számoltam, talán 20-25 lehet lefordítva!?

Ahogy olvasgatom a szövegeket, az az érzésem, hogy a program készítője arra hajt rá, hogy minél elfogadhatóbbá tegye a szar(sic!) időjárási körülményeket; szinte sértődött hangvételű a mondandó jó időjárás esetén. Persze ez lehet a mottója a Grumpy Cat-hivatkozásnak - szóljon valaki, ha jól-nem jól értem, ezt a macskafajtát nem ismerem. (Már utána néztem, felül a link!) 

Ha lesz kedvem-türelmem a további fotók fordításához, elkészítem. Ha van a kedvelői között grafikai vénával és türelemmel megáldott személy, írjon ha elkészítené a képeket, beépítem a szoftverbe és sokan örülni fognak neki!


Grumpy Weather v1.7-HU_gidano_31kep.apk (4.5 MB)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sympda.blog.hu/api/trackback/id/tr898641630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása