SymPDA Android Blog

Android, magyarul

Traffic Counter Extended - HU

2015. szeptember 21. 08:00 - gidano

traffic_counter_extended

Ez az app 2011-ben frissült utoljára... Nem régészkedtem (), csak a fejlesztő egy másik alkalmazásának fordítása közben találtam rá. Arra gondoltam, talán lesz, aki ezt fogja praktikusnak találni.


Traffic Counter Extended - HU

Számol fogadott és indított telefon hívást, sms forgalmat és mobil ill. Wifi adatforgalmat. Widgetek ebben az ingyenes verzióban nem működnek.

Egyébként félúton megbántam, hogy elkezdtem, mert a nyelvi fájlokon kívül szanaszét hevernek a fordításra váró kifejezések. Mostanra jó része magyar lett, a többi vagy kép vagy nem találtam meg. Összesen kb. 30 fájlban (!) volt fordítani való!


Traffic Counter v1.7.1b-HU_gidano.apk (421.2 kB)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sympda.blog.hu/api/trackback/id/tr408641902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása