SymPDA Android Blog

Android, magyarul

Alcor Zest Q933RS tablet 4.4 root

2014. július 05. 11:19 - gidano

kingo-logoKedvesem vásárolt egy ilyen tabletet, amely ugyan - elvileg - rootolásra előkészítettnek tűnt, ám a SuperSU feltelepítését követően az SU bináris frissítésénél azért elakadt a dolog.


 Alcor Zest Q933RS

Alcor_Zest_Q933RS

Mára a probléma megoldódott, leírom a megoldást, ahogyan én csináltam...Találtam egy driver telepítőt, lent a link - mert ezen múlik minden!

Töltsd le, csomagold ki a .zip-et és a benne levő mappából indítsd el a DriverInstall.exe állományt. A tablet NE LEGYEN a PC-hez csatlakoztatva! Egy ilyen ablakot fogsz látni,

rk_driver_assistant

az Install Driver gombra kattintva telepítsd fel az RK3188 chipkészlet driverét, majd indítsd újra a PC-t.

A Kingo Root alkalmazást elindítva, majd rádugva az USB kábelt, már valamiért rootolt állapotot jelzett az alkalmazás, de mint tudjuk, így még nem volt használható, ezért megismételtem a rootolást az alkalmazással, kiírta, hogy befejeződött, a rootolás kész és újraindult a tablet.

Alcor Zest root

Ezt követően már gond nélkül el tudtam indítani az SU programot, közben azonban a tableten futó Link2SD alkalmazás már könyörgött is root jogokért, amit végre sikerült is megadnom számára.


 Van egy másik megoldás is, egy DOS ablakban futó, ezt az Alcor weboldalán talált postból merítettem, készítője a geek körökben jól hangzó nevű hbk, a pdaplus.hu-ról. A driver feltöltése után ezt is lehet használni, term. magyar nyelven írt scriptről van szó! Ennek kipróbálásáig - pont a Kingo Root kíváncsiságból történő használata miatt - már nem jutottam el...

 

 

Remélem, segítettem?!


RK_DriverAssitant.zip (9.2 MB)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sympda.blog.hu/api/trackback/id/tr28641356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása