SymPDA Android Blog

Android, magyarul

Weather Center - HU

2015. július 22. 17:00 - gidano

Figyelj! Ez nem Android... Ez egy időjárás widget Windows 7-10 Asztalra, ezért is külön kategóriába tettem!Pár hete készítettem csak úgy magamnak a fordítását, gondoltam megosztom veled is, talán haszonnal tudod alkalmazni.

 

Weather Center

  • A Windows 8-8.1-10 Minialkalmazások
    (8GadgetPackSetup.zip) letöltése, kibontása
  • .msi fájl feltelepítése, gép újraindítása
  • Weather Center v2.62-HU_gidano.zip kibontása
  • A .gadget fájlra kattintva annak telepítése

Ezután az Asztalra jobb egérgombbal kattintva a kiválasztott és megnyitott Minialkalmazások közül kiválasztható a kívánt widget!

Remélem segítettem! Észrevételeid, javaslataid írd le hozzászólásban!


8GadgetPack innen tölthető

Weather Center v2.62-HU_gidano.zip (4.5 MB)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sympda.blog.hu/api/trackback/id/tr908641764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gidano 2014.06.10. 20:37:38

Valaki segítséget kért tőlem és rájöttem, hogy nem írtam le egészen pontosan, miként és használható a fenti gadget fájl. A leírást kibővítettem és feltettem a használatot segítő alapvető alkalmazást is, így már senkinek sem kell keresgélni a megoldást!
süti beállítások módosítása